Stranica: 1/2.

Nije beg cicija...

Postano: 17 sij 2013, 12:02
Postao/la ZrntscheZ
Štivo za uvodno razmatranje gradiva

prenosim link ovamo jer mislim da će ovdje više ljudi zamjetiti i uključiti se u raspravu nad nadasve interesantnom temom

Re: Nije beg cicija...

Postano: 17 sij 2013, 18:12
Postao/la lukodp
ZrntscheZ je napisao/la:Štivo za uvodno razmatranje gradiva

prenosim link ovamo jer mislim da će ovdje više ljudi zamjetiti i uključiti se u raspravu nad nadasve interesantnom temom
Slažem se, thnx!
Slobodno neka se ukljuće ljudi i iz ostalih regija, neka povuku neke paralele, koliko kod njih koštaju natjecanja... Mi smatramo da je ovo previše, neka je Goran profulao u izračunu i za pola, opet je 500,00 kn / satu previše. A ako ima još nekih večih rashoda za koje mi neznamo slobodno napišite...

Re: Nije beg cicija...

Postano: 18 sij 2013, 08:59
Postao/la cigla
Red je da se prikažu, razmotre i usvoje godišnji prihodi i rashordi. Isto kao što savaka udruga i svaki klub to mora jednom godišnje. Onda bi bilo sve jasno.

Re: Nije beg cicija...

Postano: 18 sij 2013, 10:20
Postao/la ZrntscheZ
rashodima treba dodati naknadu putnih troškova članovima NK za njihove sjednice (obično 2x u sezoni)
obračun je 2,00kn po kilometru, ali samo u jednom smjeru

Re: Nije beg cicija...

Postano: 18 sij 2013, 22:16
Postao/la 0013
Što se tiče pojedinačnog prvenstva regije kotizacije su puno prevelikem a što se tiče lige baš vam i ne drži vodu:
Tiskanje vodiča, pehari i medalje za prva tri plasirana kluba i igrače lige, održavanje plenuma (iće i piće ) i poneki telefonski poziv tijekom prvenstva…

UKUPNO : 4.000 kn
Pehari + medalje za 1 ligu su oko 2500 kuna (barem su meni toliko bili za prošlu sezonu)
plenum za jednnu ligu je oko 1200-1500kn
Poneki telefonski poziv računaj da telefonsku liniju moraš imati zbog faxa, da imaš troškove interneta i održavanja web stranice, dok sve skupa zbrojiš to ti je oko 2000 kn.

Koliko vidim ovdje su navedene 2 lige, dakle:
Pehari + medalje = 5000
plenum za 2 lige = 2500
toškovi telefon+internet = 2000
tiskanje vodiča, biltena = 1000
troškovi računovodstva ispod 400 kn mjesečno nisu (pošto ide preko saveza vjerovatno se troškovi djele 50:50) pa ti to dođe 200kn*12= 2400kn
kancelarija mjesečno sigurno ne ispod 500kn (također kao i rađunovodstvo vjerovatno se troškovi djele 50:50) pa je to 250*12=3000kn

To ti je otprilike 16000 kuna što se tog dijela tiče od vaših 4000 kuna.
Mislim da je vođenje lige otprilike 40kn po klubu (meni ispada za 3 ligu 500kn mjesečno 10 mjeseci), dakle 22 kluba*40*10=8800 kn vođenje lige.

Eto što se lige tiče došli smo do cifre 24800 kuna .
Na to treba dodati putne troškove za natjecateljsku komisiju RS i dođeš otprilike na 0.

Što se tiče pojedinačnog prvenstva RS sve kategorije.
TROŠKOVI za ovo prvenstvo:
12 pehara = 2500-3000 kn (ne kužim kak neko misli da 12 pehara košta 1000kn).
suci+kuglana 195 kn po satnici = 8350

11350 su ukupni troškovi

PRIHODI 17000

RAZLIKE 17000-11350 = 5650 je puno prevelika razlika s obzirom da smo putne troškove ukalkulirali u ligu, tu bi se cijena mogla smanjiti.

Re: Nije beg cicija...

Postano: 18 sij 2013, 22:46
Postao/la 0013
Kad ste već računali 5 minuta za unos po ekipi, slažem se donekle (jer treba provjeriti zapisnike , pregledat sudačko izvješće, upisati rezultate... nije baš 5min, ali i da je ok) ako imaš program koji to sve sam računa, ali tu onda treba staviti i troškove tog programa (ja sam si program za ligu napravio sam u excelu, ali sam za njega potrošio podosta vremena, pa dok dodaš i to vrijeme onda to ispada dosta više od 5 minuta). A gdje je još vrijeme za pisanje propozicija, izrade biltena, izradu rasporeda. Nije da branim voditelja lige nego realno sagledavam stvari, jer smješno i neozbiljno je napisati da troškovi dvije lige sa ukupno 22 kluba iznose 4000 kuna, i sam radim taj posao pa znam koji su troškovi.

Re: Nije beg cicija...

Postano: 19 sij 2013, 12:40
Postao/la lukodp
Hvala na odgovoru i pobližem objašnjavanju troškova vođenja lige.
Iako mi je večina tih troškova realna i mislim da drže vodu, ipak neka isto tako nisu.
Za razliku od tvojih, stranice voditelja lige (IKS) su besplatne, na free domeni i hostingu, telefonska linija zbog faksa je u 2013.g. daleko zastarijela, ali opet vjerovatno ima klubova koji nemaju mail i telefon pa zato eto fax.
Što se tiće troškova nabave medalja i pehara držat ću te za rijeć pošto iskreno nemam pojima koliko to košta.
Tiskanje vodića i biltena je možda malo i veća, sve ovisi da li se zaračunava i prijelom (mislim da ga radi sin od g.Globana).
Troškovi plenuma su preveliki jer se nažalost sve svodi na dva dana ića i pića bez riješavanja konkretnih situacija, što je nužno promijeniti.
Kancelarija mjesečno 500,00 kn ? Po meni, previše, možda dok se slalo poštom izvješće kola ali sada...
Računovodstvo, nisam znao, ali vjerujem ti da je toliko, iako je bezobrazno velika cijena...
40,00kn po klubu mjesečno za vođenje lige...? Ipak, malo too much... bez želje za obezvrijeđivanjem rada voditelja, ako su to čisti "netto" troškovi naplate rada onda je to cca. 150,00kn / satu ako poduplamo onu Goranovu računicu od 30 sati. Što je ipak previše.

Bilo bi super kada bi se na slijedećem plenumu klubova regije (uključio bih i 3.HKLS VŽ bez obzira što im ti vodiš ligu) uz neko financijsko izvješće raspravilo o troškovima kotizacija liga.

Što se tiće pojedinačnog prvenstva, tu je sve jasno, ako se državno može napraviti jeftinije onda ne vidim razloga u tako visokim kotizacijama.
Iako, koliko znam, to je sad u domeni trenutnog predsjednika NKRS.

Anyway, hvala na korektnom i poštenom prikazu troškova vođenja lige!

Re: Nije beg cicija...

Postano: 19 sij 2013, 15:53
Postao/la Orson
Zoran je detaljno opisao stvarne materijalne troškove, ali nije se previše zadržavao na intelektualnom radu. Da, vođenje lige je intelektualni rad za koji netko prvo treba imati znanja i sposobnosti, a onda i slobodno vrijeme da ga napravi.

Nikad nisam vodio ligu, ali sam dugo godina živio pod krovom nekoga tko jest pa ću navesti tipične aktivnosti voditelja lige od kojih neke do sada nisu spominjane:
- Tijekom ljeta pripremiti i poslati dopise i obrasce klubovima koji se natječu.
- Organizirati izvlačenje startnih brojeva, izraditi kalendar i raspored natjecanja, pripremiti propozicije natjecanja i sudački naputak, adresar klubova i popis igrača te sve to sklopiti u jednu knjižicu i pripremiti za tisak.
- Subotom i nedjeljom od kraja rujna do početka travnja prikupljati rezultate, upisivati ih i objavljivati.
- Tijekom cijelog natjecanja biti na raspolaganju za upite i informacije, osiguravati regularnost natjecanja, rješavati izvanredne okolnosti i eventualne žalbe.
- Po završetku natjecanja verificirati rezultate, nabaviti i podijeliti pehare i medalje.

Ako ne želite sve računati pješke, za unos i praćenje rezultata treba vam softver. Taj softver netko je napravio i netko ga održava. Isto tako i za internetske stranice: netko ih je napravio, netko ih održava, a i negdje ih morate smjestiti. Strana poslovica kaže "There ain't such thing as free lunch", a nama bliža bila bi "Što dobiješ na mostu, izgubiš na ćupriji". Hosting za IKS je "besplatan", samo moraš imati MAXADSL. A on nije besplatan. Da biste uopće imali što upisivati i objavljivati, treba prikupiti rezultate; neki ih šalju mailom, drugi faksom, neki na sve to "zaborave" pa ih treba zvati. Zapisnike i izvješća treba provjeriti, grješke ispraviti, na kraju sve pohraniti u arhivu.

Kao zaključak, taj članak sramota je autora i onoga tko ga je postavio na stranice; pun je kategoričkih tvrdnja i nepobitnih "istina", omalovažavajući i prijeteći. To sigurno nije način izgradnje kvalitetnijih međuljudskih odnosa. U potpunosti podržavam da se svake godine transparentno iskažu materijalni troškovi natjecanja i da se o istima raspravlja na plenumu (ako to do sada nije bila praksa). Isto se tako zalažem za objektivno vrednovanje uloženog rada i truda. Čovjek i vrijeme najvrjedniji su resursi, tko to ne razumije, nema mu pomoći!

Re: Nije beg cicija...

Postano: 20 sij 2013, 09:42
Postao/la lukodp
Orson je napisao/la: U potpunosti podržavam da se svake godine transparentno iskažu materijalni troškovi natjecanja i da se o istima raspravlja na plenumu (ako to do sada nije bila praksa).
Očito nije, (vjerovatno nitko nije "povukao"to pitanje) da je, vjerovatno ne bi bilo niti onakvih članaka. Sa stajališta klubova, svaka kuna je bitna. Stoga bi i smanjenje kotizacija od 100,00 kn dobro došlo (ako je moguće). Ali naravno, to treba raspraviti na plenumu.

Re: Nije beg cicija...

Postano: 20 sij 2013, 09:52
Postao/la lukodp
Orson je napisao/la: Strana poslovica kaže "There ain't such thing as free lunch", a nama bliža bila bi "Što dobiješ na mostu, izgubiš na ćupriji". Hosting za IKS je "besplatan", samo moraš imati MAXADSL. A on nije besplatan.
True. Ako održavanje stranica ulazi u "proračun" vođenja lige, a pod održavanjem ne mislim na unos podataka, onda ja doniram svoj "besplatni" prostor od MAXADSLA (odnosno Iskona :) ) koji mi je potpuno nekoristan.
Orson je napisao/la:Kao zaključak, taj članak sramota je autora i onoga tko ga je postavio na stranice; pun je kategoričkih tvrdnja i nepobitnih "istina", omalovažavajući i prijeteći. To sigurno nije način izgradnje kvalitetnijih međuljudskih odnosa.
Ja sam ga objavio i nije me nimalo sram, isto tako me ne bi bilo sram objaviti bilo čije mišljenje ili viđenje nekog problema (naravno vezano uz kuglanje), kako tajnika KSSMŽ tako i voditelja lige ili nekog trećeg (ovdje govorim o "Kuglačkom portalu"). Članku je bila namjena otvaranju rasprave, kritika se ne bi trebala shvačati kao narušavanje međuljudskih odnosa. Što se mene tiće oni su isti kao i prije objave članka.